توزیع سبد غذایی در بین خانواده های بی سرپرست 

توزیع سبد غذایی در بین خانواده های بی سرپرست 

تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹
صدیقه نظری گفت: هم زمان با هفته وحدت با تاسی از سیره پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و در لبیک به فرمان رهبری در خصوص کمک مومنانه به نیازمندان، طرح توزیع سبد غذایی اجرا شد.

«صدیقه نظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به اجرای ویژه برنامه های هفته وحدت، گفت: هم زمان با هفته وحدت با تاسی از سیره پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و در لبیک به فرمان رهبری در خصوص کمک مومنانه به نیازمندان، طرح توزیع سبد غذایی اجرا شد.






مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت بیان کرد: در همین راستا تعداد ۱۰ سبد غذایی هر یک به ارزش یکصد هزار تومان شامل اقلامی همچون رب گوجه فرنگی، روغن، ماکارونی و حبوبات توزیع شد.






وی ابراز کرد: با توجه به این که شیوع کرونا مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده های نیازمند بی سرپرست را دوچندان کرده است بنابراین طرح توزیع سبدهای غذایی با هدف کمک به بهبود معیشت خانواده های نیازمند محله مسجد اجرا شد.






نظری اضافه کرد: این طرح با مشارکت بچه های مسجدی کانون، هیئت امنای مسجد امام علی (ع)  فردوس اسفندقه اجرا شد.





مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت اظهار کرد: علاوه بر این نیز تعدادی ۱۰۰ عدد ماسک تهیه شده و به صورت رایگان در بین اهالی محله مسجد توزیع شد.






وی عنوان کرد: ویژه برنامه توزیع ماسک رایگان با هدف کمک به حفظ سلامت اهالی محله مسجد اجرا شد.







نظری در خاتمه تاکید کرد: با توجه به شرایط کرونایی امسال امکان برگزاری جشن های هفته وحدت نبود بنابراین تصمیم گرفتیم هزینه برگزاری این جشن ها را صرف امور خیریه و کمک به نیازمندان کنیم.

پایان پیام/ 586